Tonfisk!

Pratade med Malin igår och jag har bestämt mig för att dra ner lite på mängderna på mina måltider och framförallt inte dra i mig en stor middag efter träning runt kl. 8 på kvällen.
Blir inge bra.

Till lunch så blev det en burk med tonfisk och lite fetaost sallad.

Till mellanmål så körde jag protein shake. Grymt, men behöver nytt. Någon som kan hjälpa mig med något bra? Och gott med i stort sett bara protein?!

Sedan så är det ju självklart måndag, och då blev det som vanligt en timme spinning och sen 30 min core. jag är så trött så när som helst så ska ja krypa ner i sängen.

Till middag så tog jag en shake precis efter träningen. Sedan blev det en matsked jordnötssmör, två skivor brie och 1 dl kvarg med fun light. Den nya smaken, Kiwi green tea. Den var faktiskt grymt god till kvargen. Blir som en god dessert :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0