Nyheter i hyllan!

På vägen hem från gymmet så fick jag ett sms..
Det var från fitnessguru, mitt paket hade anlänt. WOHO! Snacka om glad jag blev.



Gick hem  gjorde en omelett med massa grönsaker sen hoppade jag i duschen.

Jag och pappa åkte till ica maxi för att stor handla massa mat och dylikt.
Jag var på jakt efter det nya blåbärsbrödet som Malin har tipsat mig om.

Stod och letade som en galning bland brödet men inte fan hittade jag det inte, men efter mycket om och men när jag precis hade gett upp så hittade jag det liggandes där i hyllan. Helt galen som jag blev roffade jag åt mig 4 limpor utan att ens se att det stod en man brevid mig som också skulle ta brödet. Haha. Då blev jag lite full i skratt och gav honom bröd, då sa han: "nej nej, ta det du. Det där brödet är jätte gott!" Jag tog två limpor och strosade vidare. Sedan stötte ja på samma man igen och frågade om jag hade provat på dom andra bröden.. tänkte efter och svarade snabbt nej. Då visade han mig att dom var det mindre kolhydrater i. Så jag tog ett utav varje utav dom också :). Så kom hem med tre limpor bröd, men smart som jag var så la ja dom i frysen, så kan man bara ta ut en skiva när man vill ha liksom. På så vis så håller dom längre.

  

1a. 2,7g kolhydrater/skiva.
2a. 3,4g kolhydrater/skiva.
3e. 4,2g kolhydrater/skiva.

Där ser du Malin jag har hittat ännu bättre mirakelbröd ;)

Självklart så plockade jag på mig massa andra saker också, blev lite kvarg tonfisk, ny musli med massor med torkad frukt och nötter i. Sen så blev det även dessa två nya smaker utav fun light som jag inte smakat. Lite roligare med olika smaker till kvargen.

Får väl berätta sen för er hur dom smakar.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0