KVARG!

Idag så införskaffade jag mer kvarg. ÄNTLIGEN! Har varit slut hemma ett tag,
 eftersom jag inte riktigt mått hundra så har jag inte köpt mer. Men idag så blev det av!
Jag införskaffar min kvarg på Lidl, framför allt för dom har större förpackningar plus att
dom är dom fettsnålaste och att dom är billigare :)




 
Idag så var jag även och bytt storlek på min
                             fina långklänning från hm.I lööööve it :)


Sedan drog jag och körde axlar och rygg på gymmet. Var grymt skönt, dock hade ja kramp i magen hela tiden, så det var mindre skönt men ja körde på ändå.

Träning: Axlar och rygg.
Började med 5 min uppvärmning på bandet.

Sittande rodd.
20kg 3x20

Axelpress
15 kg 3x20


Baksida axel
10 kg 3x20


Axelrotation
15 kg 3x20


Sedan gick jag på fria vikter.

Axelpress 3 kg i vardera hand. 3x20

Axellyft längs med kroppen. 2 kg i vardera hand. 3x20

Axellyft framför kroppen. 2 kg i vadera hand. 3x20

Rullade axlarna med 10 kg i vardera hand. 3x12

Omvända latsdrag.
20kg x20
25kg x20
30kg x12



Sittande rodd.
25kg 3x20




Sedan så avslutade jag med 20 utfall ungefär. Och sen dog jag praktiskt taget.

Kanske blev för många olika övningr eller vad tycker ni.. hmm.

Blev grymt god middag sen när jag kom hem iaf.

Tomat och mozarella med kycklingklubbor. MUMS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0