I´m awsome!!

Börjar dagen med en promenad på morgonen på en timme. Riktigt skönt då man kom igång men dock hade jag ingen känsel i låren när jag kom in från kylan.

Sedan gick jag hem och käkade en stor frukost:
2 knäckemackor med ost.
1 tallrik med kvarg samt musli.
1 protein shake.
3 omega3 tabletter.
2 äppelcidervinäger tabletter.
Samt ett glas vatten.

Sen rymde jag iväg till gymmet för att köra triceps biceps och lite kondition.



Ni får förlåta mig för min dåliga förklaring utav vilka övningar jag gör men..
Kan inte dom korrekta orden.

Biceps:
10 kg 3x12 Sittande maskin, varannan arm.
10 kg 3x12 Sittande maskin, raka armar.
15 kgx20, 17,5 kgx15, 20 kgx12 stående med stång.
7 kg vardera hand, 3 reps x 30.

Triceps:
35 kg 3x15 Sittande maskin press bakom rygg.
17,5 kgx15, 20 kg 2x12 stående med rep.
10 kg platta, 3x12 över huvudet.
5 kg platta, 3x12 90graders vinkel press uppåt.

Sedan så avslutade jag med 40 min på crosstrainern blev en grym avslutning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0