Hard Work work..

Idag så gick jag upp 6 för att träna med Malin ute på sats i sickla.
Helt sjukt att gå upp så tidigt när man är ledig hela dagen.
Men jag tog mig i kragen och vaknade ändå rätt bra.

Tog ett glas med berocca, en shake och 5 ost skivor och 2 skinkskivor med lite ruccola till.
2 st omega3, 2 st äppelcidervinägertabletter och en tartarus.

Gym- Bröst/axlar - mage

  • Bänkpress - stege 12-4 reps. 20-35kg
  • Lutande hantelpress stege 12-4 7-10kg
  • Kabeldrag underifrån/ovanifrån 3x10 2,5
  • 3x6 strickta armhävningar med händerna på skivstång
  • 2x20 hantelpress med armbågar framåt 4kg
  • 2x10 kabeldrag åt sidan med lutad kropp
  • 2x20 pushdowns 12kg
  • 2x10 liggande repdrag till ansiktet , skuldror & ländrygg kontakt med golvet hela tiden 10kg
  • utåt/inåt rotation för axelled 3x10  1,5kg
  •  

    Mage

  • 2x12 crunches med kudde under ryggen
  • 2x12 fällknivar med pilatesboll mellanbenen , flytta till armar och omvänt
  • 2x20 rotation med viktplatta , sittande i grupperade fällkniv
  • 1x16 hö/vä liggande sido crunches med lyftben hela tiden
  •  

    Fyllde på med protein direkt efter passet sedan direkt hem.
    Var så hungrig när jag kom hem så fyllde på med lite kolhydrater, gjorde en toast på mitt grymma bröd med ost och skinka och tog en vitamin brus till. Måste bli av med den här jävla fökylningen nu så det blir att ta det lungt resten av veckan och kötta med vitaminer :)

    Här är söta Malin som hjälper mig med träning och kost. Grym tjej!

    http://fitnessguru.se/mjohansson


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0