Fettisdagen..

Igår så var det en galen dag. Var fettisdagen samt internationella kvinno dagen. Vadå snacka om att kvinno dagen blev lite bortglömd då alla galningar var ute efter att köpa semlor.

Blev en galen dag på jobbet. Var barnens önskedag. Så det blev tacos till lunch och semlor til mellis. Snacka om bortskämda ungar! Det värsta var ju att jag var ju själkv på "min skola". Så det var lite kaos artat, med ungar som äter tacos som ja vene vad.. dom åt som hästar! Fanns inge stopp på dom. Helt sjukt hur mycket dom små liven egentligen kan äta.

Sen två timmar senare så trycker dom sig i en stor semla.. sen så har dom mage att fråga hur många man får. Inte kan dom tänka lite sjävla för en gångs skull..

Jag själv åt tacos till lunch med några nacho chips och sen tog jag mina shakes som mellanmål som vanligt. Sedan så unnade jag mig faktiskt en semla när jag kom hem från jobbet.

Men gick även till gymmet en timme senare och körde 1 timme ben samt 40 min cross. Svetten bara rann!

Avslutade kvällen med en shake, kvarg och funlight samt 2 kokta ägg. 

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0