Akupunktur!

Idag så fick jag min första akupunktur behandling mot migrän.
Det var lite läskigt och nervöst i början men sedan så kändes det helt ok.
Hon satte 5 nålar på mig redan första gången och mer blir det.

Första nålen satte hon på handens ovansida, fy fan vad ont det gjorde!!!
Trodde alla nålar skulle vara så, men icke,
det var antagligen en sån punkt som gör ont enligt Neta.
Andra nålen satte hon precis under knät. Tredje och fjärde på varsin sida om nacken och den femte rakt uppe på huvudet. Sedan fick jag ligga så i 15 min ungefär. Det var helt okej, men det lär bara bli bättre och bättre ju längre man håller på och till slut så säger hon men även andra patienter att migränen blivit så mycket bättre. Så jag hoppas på det bästa. Ligger även i en av dom bästa grupperna, alltså unga som inte haft migrän så jätte många år. Så håll tummarna!


Inte för att jag såg så där glad ut men.. Låg och blundade hela tiden!

Blev även lite träning idag. Fick inte köra så hårt pga akupunkturen så körde lite
kondition och sen 30 min core.

Sedan så åt jag självklart mat.. så här är lite bilder på det jag ätit under dagen :)

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0