What you see is what you get!

Haft en hyftsat bra helg faktiskt. Varit ensam hemma, grymt skönt med lite ensam tid och bara få vara för sig själv. Har även gått bra med maten :)

Blev sushi till middag i fredags. GRYMT gott! Så länge sen jag åt det. Sen gick ja till ica för att köpa vanilj kesella och lite bär, men inte fan fanns det någon kesella då jag tänkte vara nyttig iställte för att köpa någon bulle chips eller så.

Sen till slut blev det detta:

Kvarg som jag blandat med lite vaniljsocker.
Sen köpte jag frysa bär i lösvikt.
Och hackade ner lite hasselnötter.
Grymt gott!

Lördagen började med en grymt frukost samt lunch. Men sen på kvällen så syndade jag lite grann.

  

Blev dock ingen bild på lunchen men det var en kyckling och fetaost sallad med vinegrett. Grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0