Ny vecka, nya tag!

Idag så har jag haft en bra dag, den har gått väldigt fort också.
Känns som tiden bara springer iväg.

Sov grymt bra inatt. Riktigt skönt. Gick upp och åt en någorlunda bra frukost, blev en tallrik med vaniljyoghurt och musli. Samt 2 st omega3 tabletter och 2 st äppelcidervinäger tabletter. Sen eftersom jag åt frukost så sent så tog jag ingen shake mellan frukost och lunch.

Till lunch så blev det:
Vitkålssallad
Rivna morötter
Fetaost sallad med tomat och gurka
Samt en kycklingfilé

Sen kom jag hem och tog en matsked med jordnötssmör och ett glas vatten.
Och sedan iväg till gymmet. Blev en timmes spinnig och 30 min core.

Till middag:

Groddar
Rödlök
Majs
Sockerätor
En kycklingfilé
Samt kvarg som jag blandat med spiskummin och lite sweetchili. GRYMT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0