"Jag såg en vaniljstång och trodde det var en vandrandepinne"

Sitter och tittar på halv8hosmig.. haha. Tycker det är ett bra program och jag älskar bara berättar rösten, Helge. Han gör ju hela programmet med sina sköna kommentarer. ME LOVE!

Sitter och tittar samtidigt som jag ätit middag.

Har varit en härlig dag, och rätt lugnt och skönt på jobbet. Sedan tog jag en tripp till gymmet och körde axlar mage och rygg. Oja vad jag kommer ha träningsvärk i ryggen imorgon.

Frukost                     Middag
 

Frukost:
Fil med musli.
Falurågrut med skinka och avokado.
4 st omega3.
2 st äppelcidervinäger tabletter.
Ett glas vatten.

Lunch:
Två bitar blodpudding? Får jag äta det malin ? hmmm.. mkt järn.. protein.. hmm
Rivna morötter.
Mozarella och tomater.

Middag:
Stekt kyckling.
Paprika, broccoli sockerärtor.
Kvarg blandat med citronpeppar och citronjuice.
Mums!

Behöver dock hjälp med lite nya gymövningar tror jag.. känns som jag tragglar samma övningar på samma muskelgrupper. Visst det kanske är bra, men ja vill få lite nya övningar nu så ja kan få lite träningsvärk i andra delar. Och bli lite mer mångsidig. HELP, I need somebdoy, HELP, not just anybody!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0