INSANE!

Idag har varit en galen dag. Galna ungar på jobbet som jag bara ville dräpa. Att dom aldrig kan förstå att nej är NEEEJ! Att det kan vara så j*vla svårt att förstå ibland. Var en kämpig dag då det kändes som att jag gjorde allt. Usch!

Men med kost och träning har det gått SUPER idag!

Till frukost:

Blev vanilj yoghurt med musli.
Ett glas berocca.
Tre tabletter omega3.
Två tabletter äppelcidervinäger.

Mellanmålet bestod av en proteinshake!

Till lunch:
En bit lasagne.
Vitkålssallad.
Tomat gurka ruccola.

Sen hem och innan träningen tog jag en matsked jordnötssmör och ett glas vatten.

Gick till gymmet och körde axlar rygg och kondition.

Axlar:                                                             
Sittande axelpress 20kg 3x15                          
Roterande axlar över huvud 15 kg 3x15           
Viktplatta raka armar 5 kg 3x15  
                                                                                              
Rygg:
Sittande rodd 25 kg 3x12
Sittande rygg press 45 kg 3x15
Sittande rodd mot mage 25 kg 3x12
Ryggpress sittnade 25 kg 3x12

Sedan avslutade jag med 40 min på crosstrainern. HELT INSANE! Men grymt skönt att jag gjorde det, trodde jag aldrig skulle orka det. Men de gjorde jag!!

Sedan så gick jag hem och gjorde en snabb middag.

Blev tre stekta korvar.
Kokta grönsaker.
Paprika keso.
Same kvarg blandat med saft.


Kommentarer
Postat av: Malin Johansson

Hej gumman!

Stolt över dig och på söndag ska du och jag köra!

Jo jag såg dinmiddag där med korven va e de för korv? Jag tror dessvärre att du kunde ha struntat i dem och bara tagit keson. å grönsaker + kvarg! det hade räckt och bra jobbet med träningen och maten under dagen klockrent!



Nu är det bara att fortsätta med crosstrainern minst 2 ggr i veckan efter styrkan!

2011-02-23 @ 23:10:18
URL: http://fitnessguru.se/mjohansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0