Dag 8..

Ja.. jag håller fortfarande på haha. Haft en riktigt bra och inte ätit något onyttigt alls. Har hållt mig innanför ramarna och det känns jävligt bra ska ja säga. Tänkte ta en pepparkaka idag efter lunchen, men innan ja han stoppa handen i skålen så sa mitt huvud NEEEEEEJ! Så handen försvann lika fort från skålen. Måste bara fortsätta ha den diciplinen och säga nej nej nej nej och åter nej!

Här är två av målen som jag åt idag.. muuums!

Frukost

Musli med lätt vaniljyoghurt.
Ett glas berocca.
4 omega3 tabletter och 2 äppelcidervinäger tabletter.
Två falu rågrut med ost skinka och grönsaker.

Middag

Kyckling sallad med feta, avokado, ägg och massa grönsaker.
Gjorde en dressing på olivolja till.

Var även iväg och tränade idag. Bleb en timmes spinning och 30 min core. Grymt skönt!

Idag är även 8 dagen irad som jag jobbar. Känner bara att jag måste hålla humöret upp och verkligen tänka på vad jag äter och stoppar i mig.. Go nattis go!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0