Dag 3!

Idag så har det varit en riktig skit dag. Dock fick jag en väldigt bra start på dagen men sen gick det sakta men säkert utför..

Började med en grym frukost. Sen kom jag till den vanliga mellanmåls shaken och sedan lunch.

Sen så fick jag psykbryt på en personal på skolan som var så otrevlig så det kan nog ha varit faktorn till att det blev som det blev till slut.

Sen på väg hem känner jag att ja börjar se lite dåligt.. då förstår jag precis vad som är på väg. MIGRÄN!  Så som jag inte har längtat efter denna dagen. Så länge sen jag hade det, peppar peppar. Och nu fick jag ett återfall. FAN! Hoppas det inte fortsätter i flera dagar bara.

Så sen så på kvällen syndade jag med en barnpizza med kyckling och banan då jag kände att jag verkligen inte orkade anstränga mig för att göra något annat då mitt huvud sa ifrån.

Nu så är det bara att ta nya tag! Imorrn är det en ny dag.

Kommentarer
Postat av: Malin Johansson

Hej tjejen!

Kom igen nu, det kommer bli bra! Det är bara att bita sig i tungan. små misstag är okej du lär dig av dem! Jag ska hjälpa dig håll ut nu, kommer vara sjukt jobbigt i början!



kramar

2011-02-04 @ 02:18:48
URL: http://fitnessguru.se/mjohansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0