Dag 2...

Yes.. jag håller fortfarande tro det eller ej hahah. Men det känns grymt bra iaf. Bara det att frukosten är kämpig att få i sig, och att jag är grymt trött efter jobbet. Sover på tunnelbanan hem och sen tar jag en sked med jordnötssmör och sen träning.

Frukost                            Lunch                         Middag
     

Detta bestod min dag utav.
Plus en proteinshake som mellanmål innan lunch och en matsked jordnötssmör innan träning.

Idag så körde jag triceps och biceps på gymmet. Grymt skönt.
Vill dock inte egentligen få biffigare armar. Vill bara få mer vältränad och formade. Så hoppas de blir bra.

Träning!
Uppvärmning 15 min crosstrainer.

Triceps                                                   Biceps
17,5 kg 3x12 stående maskin.                  17,5 kg 3x12 stående maskin        
10 kg 3x12 viktplatta över huvudet.          10 kg 3x12 sittande maskin
35 kg 3x12 sittande maskin.                     8 kg 3x20 hantlar.

Var så lam i armarna efter träningen att jag knappt orkade bära skorna hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0