Update

Nu så allt i denna jobbhärva. Har provjobbat på restaurang Man in the moon som servitris, men var inte så roligt. Har även varit på restraurang Jernet och provjobbat som kock men alldeles för långt bort (lidingö). Sedan har jag provjobbat på Nk café entre, hos jennifer men dom behövde bara extra arbetare och varannan helg, inte så kul då jag vill ha ett heltidsjobb.

Men imorgon ska jag på ännu en intervju, på Villa Källhagen som ligger på vägen mot djurgården, fast mer åt kaknästornet. Är en riktigt fin restaurang/hotell som vore underbart att jobba på vad jag tror. Så håll tummarna för mig imorgon :)



Vill ha ett jobb nu nu nu, ni kanske tycker ja låter lite kinkig men va fan, vill ju inte ta vad som helst heller.

Tuddelo!

Kommentarer
Postat av: Oskar Wernersson

Vafalls! Jag som tycker den är hur rolig som helst.. :(

2010-03-26 @ 16:07:21
URL: http://osskie.blogg.se/
Postat av: Jessi Fox

klart man inte vill ha vad som helst. jag hade bytt jobb för länge sen om´det itne vore för mina arbetskollegor.. ha en toppendag! håller tummarna för dig och jobbet.

2010-03-27 @ 12:08:04
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0