Cooozie..

Idag så gick jag upp någorlunda. Skickade iväg några jobb ansökningar och sen gick jag ut med vovven. Duschade bytte om och fixade mig sen bar det av till stan för att möta upp jennifer några. Några egopix innan jag sprang ner till tunnelbanan. Även en bild på mina nya coola örhängen ;)

 

I stan så shoppade jag bara det nödvändigaste. Haha arbetslös som man är. Nä men blev några nagellack i vårens nya fina pasteller och lite puder. Sedan åt vi lite middag och åkte hem till jennifers moster lotta för att gå på en hudkurs.

Roligt var det. Mycket skratt och stoj. Riktigt roligt att umgås med familjen andersson.



Vi köpte även med oss en box med vin. Vi valde något vi aldrig druckit förut och denna söta bild kunde vi ju inte bara lämna kvar på systemet. Riktigt god var den också.


Kommentarer
Postat av: Jennifer!!

Gud vilka snygga örhängen vem har d fått dom ifrån?? :P Det är roligt och vara med dig också gummsan!!

När kan du ses igen?? :)

2010-03-04 @ 19:49:02
Postat av: Christine

nej, dom är inte så söta... Men kul att du provat detta vin, har kikat på det just för den söta bilden, men aldrig vågat prova:) kanske kan bli ändring på det nu!

Kram

2010-03-29 @ 21:47:38
URL: http://christinebrydling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0