Strange things?

Man ser så mycket konstigt när man är ute och går. Idag när jag skulle ta en promenad till postkontoret i skarpnäck för att hämta ut ett paket, gissa vad jag såg på vägen dit? Ni kan nog aldrig gissa så lika bra jag säger det. Jag såg ett par jeans, på ett elskåp. Då kan man ju fråga sig.. Hur fan hamnade dom där? Vem lägger ett par byxor där? Eller tappar ett par jeans bara så där. Dom ligger säkert där för att någon tagit upp dom från marken och lagt dom där uppe på men ändå. ?!

Sedan när jag var ute med hunden en timme senare kanske, så gissa vad jag ser då. Ni kan nog inte gissa heller men. Haha. Jag såg en comboystövel på en papperskorg på gården. Och hur fan hamnade den där? Vem går iväg utan sin andra sko?


Kommentarer
Postat av: Alexandra Buch

hahahaha !

Hoppas du mår bättre, jag har oxå haft liknande operation faktiskt, de visste du inte va? ;)

2010-01-26 @ 16:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0