Snakes in the house!

Usch Usch usch usch usch..
Inatt sov jag så bra. Först drömde jag om studenten och massa. Blev så glad. Sen sista drömmen. Fy fan! Drömde att vi hade ett stort akvarium hemma med massa ormar i fy fan. Får rysningar i hela kroppen. Och sen så hade alla rymt från akvariumet så det var ormar i hela huset. Och lizzan min syster gick och försökte samla in alla, hon var inte rädd alls. Samtidigt som jag typ stod och skrek och hoppade i fåtöljen i soffan. Fy fan för ormar.



Asså ormar är väl vackra djur men fy, jag får rysningar i hela kroppen. Tänk att ha sådana här fake ormar i trädgården. Jag skulle ju få en hjärtinfarkt varje gång jag gick ut på uteplatsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0