SL!!!!

Jag blir så jäääävla arg! Dagen började bra, gick upp halv 10 för att fixa mig och lite så sen bege sig till tandläkaren. Men först hinner jag ladda över massa nya låtar till mobilen som jag tänkte lyssna på på vägen till tandläkaren. Men jag kom inte speciellt långt om man säger så..

När jag kommer ner till tunnelbanan står det ingen på spåret. Och massa människor som väntar på tunnelbanan. Och självklart är det ju problem med lokaltrafiken när det snöar, som det ALDRIG gör i vanliga fall i sverige på vintern?! Dom är så jävla usla. För fan planera!!!!! Samma jävla visa varje år, när ska ni lära er?

Om inte det gjorde min dag dålig, så kom självklart en jävla idiot fram till mig och skulle stöta på mig på perrongen också! Gjorde inte det hela bättre precis. Och så missade jag självklart tandläkaren så fick vända hem innan jag ens satt på tunnelbanan. Tack, där försvann ungefär 1h utav mitt liv bort bara så där. Woho! TACK SL!!


Kommentarer
Postat av: Lejla

haha orka ta det negativt att ngn stöter på dig ;) Det om ngt är väl positivt o räknas som komplimang ;) NEGGO ! :P

2010-02-20 @ 13:00:47
URL: http://livetenfest.blogg.se/
Postat av: Lejla

HAHAHHA vadå han tyckte väl du va söt, kanske inte ömsesidigt men aa ;) HAHAH

2010-02-20 @ 13:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0