BIG NO NO!!!

Idag så körde jag en liten snabbis på gymmet för att försöka få bort min hemska träningsvärk i låren. Gick väl som förväntat, lite trögt och så men ah. Skönt att ändå köra lite. Men sen såg jag något hemskt i mitt vilande mellan repetitonerna. Var tre skalliga gubbar som stod och körde på bensparken och stod och väntade på varnade och turades om att köra. Såg på dom att dom aldrig varit på gymmet tidigare, aldrig sätt dom för då jag praktiskt taget är där varje dag haha. Men det var inte det som var det stora nej.et.

Dom här gubbarna var väl runt 40-45, skalliga och världens ölmage. Men det hemskaste var att dom hade satt på sig t-shirts som var alldeles för små. När dom gick runt där så såg man deras feta magar sticka ut under tröjan. Tröjorna var alldeles för korta. USCH! Verkligen ett BIG NO NO!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Men du hade tänt på dom om dom haft längre t-shirtar va ;)

2010-02-11 @ 12:35:45
URL: http://jossiee.blogg.se/
Postat av: Lovisa

hahha seexiii. Ska du med å gymma på lördag? Dom öppnar 10-16, ja å Jossan tänkte köra ca 1300

2010-02-11 @ 23:06:13
URL: http://blondingullan.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Klart du ska komma =) Jag kommer inte köra allt för hårt, har match på söndag och vill inte ha träningsvärk haha. Kom å chilla lite =)

2010-02-12 @ 23:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0