Att älska som en porrstjärna!

Nu i helgen så läste jag ut självbiografin om Jenna Jameson - Att älska som en porrstjärna. Riktigt bra bok om jag själv får säga. Jag älskar självbiografier och verklighetsbaserade böker men även filmer. Allting får ett sånt mer djup och det blir mer ja, verkligt. Ni som gillar självbiografier, läs den. Men jag ser den mer som en tjejbok.

Fast ibland när ja läste den så skämdes ja lite, tänk er själva..
Man sitter på bussen och läser sen helt plötsligt när man bläddrar till nästa sida så är det en porrbild där. Snacka om att man försökte dölja dom i bussen. Haha. Undrar vad folk tror, dom som kanske råkat se bilderna när jag läste.. haha. Juste, haha.. Massa bilder i boken också!


Kommentarer
Postat av: Kate http://kategundersental.blogg.se

vill du bli dagens blogg?! vinnaren kommer bli länkad i kvällens inlägg! skriv bara en kommentar "jag är med" ;)

2010-08-24 @ 10:43:11
URL: http://kategundersental.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0