You´re as cold as ice..

Idag så har jag införskaffat mig en Ice-watch. And i love it. Fick riktigt beslutsångest där när jag stod i affären med pappa och syrran men inte fick jag någon speciell hjälp heller. Men det är ju ändå jag som ska ha på mig den så. Blev den här till slut, efter mycket om och men.



Nu ikväll så har jag även beställt ett paket på proactives hudvårdsprodukter som ska hjälpa mot finnar. För nu på senare tiden så har jag fått massa små finnar, vet inte vart dom kommer ifrån men dom verkar inte vilja lämna mig heller. Så har sett lite då och då på tv-shop på tv när man sappat runt lite, så har jag sett proactives reklam flera gånger och frågat mig själv: Fungerar det? Om det gör det så skulle det ju vara underbart så nu beställde jag hem ett startpaket, och vet ni vad det bästa är, om man inte gillar det eller tycker det funkar så får man pengarna tillbaka. Så jag hoppas på ett lyckat resultat :). Någon som andvänt/använder proactvives produkter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0