Ge inte upp!

Idag så har jag jobbat och åter jobbat. Dagens känns så avlång. Sov riktigt bra, vaknade en gång och det var 10 min innan jag skulle gå upp. Fast inte har jag känt mig utvilad för det. Vet inte vad det är, men varje dag efter jobbet så somnar jag på tunnelbanan sen går jag och tränar och kör slut på mig sen så är jag död igen. Vad kan detta trötthets tecken bero på ?

Vad skulle jag göra utan träning? finns nog inget bättre tidsfördrift. Man känner sig så duktig också efter 3 pass på gymmet. Man är öm i varje muskel i hela kroppen och man är dödstrött. Men man vet att man har gett gärnet när linnet har en helt annan färg en när man gick till gymmet. Haha. Jag var dyngsur, mhhh mysigt.

Nu sitter jag och tittar på so you think you can dance finalen. Åh, jag vill lära mig att dansa street/ hip N rnb. Något jag alltid velat göra. Tror jag ska börja göra det faktiskt. :) Någon som har ett bra förslag på vart? och vart man kan hitta nybörjar kurser typ? :)


Kommentarer
Postat av: Jossan

http://danshuset.se



Där ska jag börja :) Första imorgon! Du skulle sagt till tidigare, då kunde du hängt med ju!!



Kom ikapp och fortsätt på nästa kurs :D

2009-09-02 @ 21:24:51
URL: http://jossiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0