Dirty dancing..

Nu sitter jag i sängen med mitt mysiga stora duntäcke och ska sova när som helst. Tänkte bara berätta lite vad som hänt under dagen bara. Jobbat som vanligt, men idag så har jag jobbat själv så har fått ta allt ansvar. Men det var roligt, bara bittert att jag fick gå upp 6 :/. Sedan så åkte jag hem och tog det lite lungt. Bestämde mig för att möta upp jossan, kim och issa för att äta lite och kolla innebandy. Snäll som jossan är så skjussade hon oss alla. Gullunge. Satt väl mest och gäspade hela matchen, men var skönt att träffa lite vänner och komma hemifrån. Sedan när jag kom hem sappade jag lite på tv.n och gissa vad som gick på tv? Jo, dirty dancing. I just lööööööve that movie. Den är helt underbar, från början till slut. En film som man verkligen kan försälska sig i. Dom som inte har sett den, dom har verkligen missat något. Och den manliga huvudrollen är ju självklart Patrick Swayce. Han om någon är/var grymt snygg. Han som ni kanske vet har avlidit, han blev bara 57 år. Rest in peace. Vi vet att du fortfarande dansar där uppe.

Bjuder därför på ett klipp från filmen, enjoy.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0