Blond, blondare..

Vet ni vad, att Souk gallerian ska läggas ner? Ja det vet inte, om ni inte är lite efter då, haha. Nä men. På övervåningen så ligger frisörsalongen som jag alltid brukar gå till. Gick dit här om dagen och frågade om dom fortfarandes fanns kvar idag torsdag. Och dom sa att dom skulle vara kvar och att jag kunde komma och färga mitt hår. Så idag efter jobbet så går jag runt och shoppar lite presenter först sen bar det av till Souk. När jag väl kommer högst upp så ser salongen ut som en byggarbetsplats och ALLT är borta. Jag såg ut som ett stort frågetecken! Stod en kille vid kassan som jag kände igen så gick dit och frågade, han sa att jag skulle gå till pub. Så jag pallra mig dit och fick en jätte trevlig frisör i min ålder som babblade på mellan himmel och jord och gjorde mitt hår perfekt. Så nu är jag nöjd, och min hemska utväxt är borta :)

Vet ni vad.. har blivit helt kär i en reklam. Eller är nog kär i två. Kommer ni ihåg den där marabou reklamen där en kvinna åker runt i en radiostyrd bil inne i stan. Det som är så bra med den är att hon ser så sjukt glad ut hela tiden, första gången jag såg den så dog jag utav garv. Skrattar fortfarande lika mycket åt den när den kommer. Den andra är den nya ica reklamen. Ni vet den när tanten frågar om vart kattmaten finns, och dom svarar: Men tant, inte ska du äta kattmat. Hahaha jag dör. Kej. jag kanske inte har bästa humorn, men jag är lättroad.



Blir man inte glad eller ? haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0