What to do..

Ja ni..
What to do, What to do..
Livet är en bra konstig upplevelse/livstid vi människor går igenom, det ända vi inte förstår oss riktigt på? Inte jag iaf.
Ena dagen går allting vägen och livet är på rätt bana, dagen där på går ingenting och man går i den tyngsta uppförsbacken. Finns det inget mellanting? Eller det är så här vi ska leva?

Lära oss av våra misstag, men även göra om dom, om och om igen..Men vi lär oss ändå inte riktigt, fast vi kommer alltid ha det som ett minne kvar i vårat bakhuvud. Men men.. livet är och kommer alltid vara ett STORT mysterium.

What is it worth?
Är allt detta värt mitt slit, alla dom gångerna jag ansträngt mig och inte fått något tillbaka, dom gångerna jag bara får SKIT tillbaka så vill jag bara ge upp, lämna allt och bara gå..
Men det går inte riktigt, nu när man är "vuxen" enligt min mamma.. så ska man ta ansvar och dittan och dattan..

Säger bara.. Herre min skapare! - Ett av mina nya uttryck, by the way! SLUTA upp med det! haha..

Som en liten avslutning.. Bjuder på en bild från lejlas "19 års" dag :)


Kommentarer
Postat av: Lejla

varför "" på 19år. jag fyllde ju 19!!!! :P

2008-09-25 @ 00:11:47
URL: http://livetenfest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0