Sleepy...

Hahah.. Idag hände det något vanligt men ovanligt.

Gcik upp hyffsat tidigt idag för att vara ledig. Gick upp vid 10 och åkte till skärholmen vid 11 för att shoppa lite med jennifer. Införskaffade mig en percing och örhängen. Sen åt vi lite lunch/middag på donken. Det var ändå okej med tanken på att jag skulle till gymmet sen så. Och alltid efter jag har ätit så får jag ont i magen, men även så blir ja sömnig... Jätte sömning.

På hemvägen så tod jag bussen som går hela vägen hem. Och så klart så somnade jag riktigt skönt, vaknade till vid älvsjö, sedan somnade jag om. Sedan vaknade jag inte alls.. Eller?

Om det inte hade varit för lejla så hade jag nog inte varit hemma nu hahah..
Det var så att jag åkte förbi min station, men tur i otur så va det ju slutstationen.
Men vem ser mig inte sitta där och sova på bussen om inte Lejla och Elin när dom är ute och går me ronaldo..
Dom fick sig ett redigt skratt och jag skämdes rejält när busschaffören fick skjussa mig tillbaka till stationen och sa lite argt i högtalare, "Det här är faktiskt slutsationen".

Se där..
Men kul att jag kan roa folk iaf ;) hahah ..


Jag såg väl ut så där antar jag, fast utan smilet.. haha


Kommentarer
Postat av: Elin

hahahahahaha sleepy nattis :D

2008-09-08 @ 23:09:09
URL: http://eatme.blogg.se/
Postat av: Elin

aaa hihi I like it! :)

2008-09-11 @ 16:28:43
URL: http://eatme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0