Korpen

Idag så gick dagen förvånandsvärt bra för att vara måndag. Mina måndagar brukar alltid vara tårkiga och seg, alltid pissigt att börja än ny vecka när man är halvsjuk. Men var hos läkarn, och det är ju så klart bara ett virus, som man såklart inte kan göra något åt! BLÄ!

Sedan så slutade jag dagen med en korpen match, vi vann med 6-1. Riktigt roligt faktiskt, vi spelade grymt bra fotboll. Och tänka sig, JAG stod i mål hahah. Grym jag var asså visssst elin ;)
Roligaste var nog när ja slängde mig, kände själv hur långsamt det gick, så klart så landa ja ju på rumpan, AJ. hahah.

Och elin asså, hon måste vara en gammal tant innerst inne asså. Alla hennes fraser och uttryck låter precis som om min farmor skulle ha sagt det. Så jävla roligt, kan inte hjälpa att skratta åt dig när du säger "Oj vad lortig jag är", "men det heter ju lort".. hahahah du är så jävla rolig du :)

Nääe, nu ska ja sova. Ska upp 5 imorrn bitti. Lider så grymt :(



Och bjuder på en bild på mig och elin från turkiet..

Kommentarer
Postat av: Lejla

hahah visst!

aa får bli party till helgen tycker jag. Jag shoppade idag, inte mkt men för mkt pengar :P

2008-09-30 @ 00:19:24
URL: http://livetenfest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0