I wan´t to learn to live

Vem är det som bestämmer hur jag ska leva mitt liv?
Alla skulle nog svara att det är jag själv som gör det, men det finns så många andra faktorer som spelar in på det.
Jag kan ju inte precis bestämma att jag ska ta tunnelbanan som går 22.37 men så är den 15 minuter försenad?
Då spricker ju allt.

Jaja, nu tänker ni säkert.. Men SUCK!
Sånt kan man ju inte styra.
Ja vet.
Men det är sånt som får en att inte riktigt kunna planera sitt liv. Det händer jämt oförutsägbara saker.
Livet är inte alltid som det verkar vara, så lev i nuet.

Ja vet Lejla, du gillar inte detta alls. Att när jag väl skriver här i min blogg, så skriver ja ungefär 3 inlägg på en och samma gång. Det är för att när ja väl känner för att skriva, så ploppar allt upp.. that´s it.

Kom på en sak till..
Kom att tänka på det där med önskningar här om dagen när jag stod och önskade och blåste ivägen en ögonfrans som jag tappat. Vem fan kom på den saken?
Man tappar ju i stort sätt ögon fransar varje dag, och ja har önskat mig varje gång.
Varför slår dom inte in?
Är det bara nån dum grej som någon kommit på att man ska göra?
Eller vill du bara inte att det ska slå in?


Kommentarer
Postat av: lejla

hehe lungt om dt är i ett o samma inlägg :D

2008-09-12 @ 22:22:17
URL: http://livetenfest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0