Fancy Pancy

Igår så skulle jag egentligen spela match, men det gick inte riktigt för sig för mig. Mådde redan dåligt i fredags. Ont i hela kroppen, ont i huvet, ont i knät från förra träningen samt så hade/har jag jätte svullna halsmandlar. Så blev helt enkelt ingen match för mig... hoppas det gick bra ändå.

Så jag var hemma och lagade mat till mamma och hennes arbetskolegor.
För att göra det lite roligare så satte jag på mig kockkläderna, riktigt roligt att se deras miner när dom kom innanför dörren.. haah :)

Blev en trerätters middag från scratch som lilla jag gjorde..

Förrätt


Varmrätt


Dessert


Vart en lyckad kväll. Och allt slutade med lite tvtittande, så klart så gick det massa "sjung" program på tv, som jag älskar, så kul att sitta och sjunga med och knäcka dom.. haha.

Kommentarer
Postat av: Jossan

HUNGRIG jag blir!! Nattis du får inte göra såhär. Ser enormt gott ut.. :)

2008-09-22 @ 14:01:00
URL: http://jossiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0