Dagens samhälle asså..

Idag började väl dagen bra antar jag.. NOT.
Träffade elin på tunnelbanan och tänkte berätta om helgen precis då hon lämnade oss på ICE.
Men så klart avbröt en gubbe oss och sa "Man behöver inte skrika" vi båda kollade på honom som stora frågetecken och pratade vidare. Som jag sa till elin senare via sms.. "Han är bara sur för att inte fått något på länge"

Och så klart så hann jag aldrig komma till saken med elin heller så..

Jobbet gick utormodentligt bra, förutom att ja tappade lite koppar fast ingen gick sönder :D hahah..
Blev tvungen att stanna kvar i stan för att lejla i storts sätt tvingade mig/ övertalade mig att ta en fika med henne.. haha
Allt slutade med en lång lång fika i gallerian, jag lejla och råttan. Som dessvärre hårade ner hela mig.

Vi tog en fika, snackade lite skit lekte lite me vovven och sedan tog vi en lång promenix till gullmarsplan. Uppfriskande men kyligt. Vi ska även bege oss på bio nu i veckan, och om jag får välja så ska vi se Wanted, har velat se den ända sedan reklamen kom ut på tv.

Eftersom det inte blev någon korpen match så fick ja veta via mail att vårat lag Chicks & Dicks är officiellt DÖTT!
R.I.P. riktigt sorligt. Vi som slog serie ettan och allt.. Men men that´s life, shit happens when you party naked! what?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0