What to do?

Eh ja du.. ska man gå vidare eller?

Kom och tänka på en sak när jag gick från jobbet idag. Precis efter ja har gått över övergångstället så springer en duva framför fötterna på mig. Och jag som alla andra är nog lite rädd för dom där jävla duvorna, speciellt dom i stan som typ flyger rakt in i en. Så jag stannar och låter fågeln gå förbi sen fortsätter jag vidare.

Då slog tanken mig..
Ska JAG väja för en duvjävel?
En fågel? Ett djur, en jävla smitt bärare..
Han borde ju väja för mig..inte sant?
Jag är ju typ 100000000000 ggr större än honom så han borde ju vara rädd och låta mig gå förbi istället för att ja ska mosa honom lixom.
Men, icke sa nicke.



Fånga duvan.. Fånga duvan..
hahahahaha

Kommentarer
Postat av: Lejla

hahah du är störd i huvudet, o ja som trodde ja va självgo o att världen kretsa kring mig..ha

2008-10-13 @ 11:39:35
Postat av: nattis

hahah :D

2008-10-13 @ 16:35:00
URL: http://nathalie2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0