Vinter träning

Sen så bar det av till träningen ännu en snöig dag. Ibland undrar jag verkligen vad mina tränare tänker på. Det är typ 1 dm snö på planen där det inte är snö är det halt som fan. Dom vill typ slå ihjäl oss eller nått, speciellt nu inför säsongen och allt haha. Var ju redan sånt här väder i måndas då min tränare kommer med en teknikövning vi ska göra i snön LYCKAT! Alla snubblade och typ slog ihjäl sig, men ett gott skratt fick man iaf. Förvånandsvärt att vi tjejer som kom ner (10 pers) var där iaf. YOU GO GIRLS!

På sönda så smäller det igen, då är det derby mot mitt gamla lag, spårvägen. Men ändå bara träningsmatch. Fast tvivlar hårt på att det blir någon match överhuvudtaget om det fortsätter att vara det här pissvädret.


image10



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0