Sommarlängtan

Åh idag vaknade jag och kollade ut genom fönstret SOL :)
Gud vad jag längtar efter sommaren, bara att få bort alla jävla snö och kyla och bara ligga i solen och glassa.
Denna sommar känns så jävla lovande,STUDENTEN, ALANYA, sola bada och festa. Gud vad jag läntar.

       

Nu så sitter jag här lite nervös faktiskt..
Ska på intervju på SNAPS, som jag har fått kontakt med igenom min pappas jobbar polare. Känns bra att man kan hitta lite kontaker iaf :) Hoppas det går bra, för man vet aldrig riktigt hur man ska förbereda sig inför en intervju, inte jag iaf så det blir nog som det blir.

Sedan så bär det av till stan med Elin, ska shoppa lite och få lite gratis grejer som man har fått hem checkar på. Egentligen så är det ingen bra tid att shoppa på nu, med tanken på att ja måste spara pengar till resan samt allt som innebär med att ta studenten. Så får se om ja hittar något litet nödvändigt.

image44

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0