Snaps och shopping

Intervjun gick väl bra antar jag. Först när jag kom dit så fanns ingen utav dom jag skulle fråga efter där, bra början verkligen. Sedan så fick jag prata med köksmästaren. Precis som alla konstiga jag träffat inom den här branschen så är han verkligen en utav dom. Förstår inte vad som gick snett med den här branschen haha :P. Men jag skulle iaf komma tillbaka vid ett senare tillfälle och prova, så antar att det är bra.

image125

Sedan så bar det av till stan, träffade elin och hennes vän nathalie, fint namn btw. Vi gick till en sexaffär eftersom hennes pojkvän fyllde år igår så hon ville köpa något roligt. Alltid lika komiskt roligt att gå in i en sexaffär, man skrattar och pekar på saker man inte ens vet vad det är. Sedan på vägen därifrån så var det "någonting" som hoppade på oss. Elin trodde det var en kille eftersom "den" hade vita skor, vadå? kan inte tjejer ha vita skor elin? Nathalie trodde det  var en fågel och jag hann knapt reagera. Men tänka sig, det var bara lila lejla haha. Vi stod och småpratade sedan gick nathalie och mötte sin pojkvän och jag och elin gick vidare till souk och topshop.

        = 

Elin är så jävla rolig asså. Väl inne på topshop, smidig som hon är så går hon rakt in i en ställning med kläder och fastnar i en galje. Hon vänder sig om och kollar surt på ställningen och vräker ur sig: "Va fan göru?" hahaha så jävla klockren kunde inte sluta garva. Vi var ute och letade efter en svart vanlig kjol som man kan använda till allt, alltså "den lilla svarta" som alltid är bra att ha. Och tänka sig JAG hittade den, och för ett super pris hela 89:- jag och elin slog till och köpte oss en vit och svart var. Sedan köpte vi lite mer små grejer. Här är lite bilder på det..

       


Kommentarer
Postat av: emma

å jag vill ha dom vita converse :)

2008-03-28 @ 17:53:55
URL: http://emmassmothie.blogg.se
Postat av: nattis

visst är dom fina, tror ja ska köpa sånna. :)
fast en nackdel med vitt, blir smutsigt så lätt :P

2008-03-28 @ 18:09:15
URL: http://nathlie2.blogg.se
Postat av: emma

svar; aa, fast dom är ganska snygga när dom inte är helt rena faktist :)

2008-03-28 @ 18:29:33
URL: http://emmassmothie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0