Promenad

Morgon började med en promenad med lejla och våra vovvar. Lejla hade bråttom så vi skulle ta en snabb promenad. Men ja tror att vi gick runt hela skarpnäck fan. Hahaha. Blev så när man har mkt att prata om. Pratade lite om våran vilda kväll/ natt i lördas, haha du är allt bra rolig du tjejen. Sen asså, lejlas hund, ronaldo/ råttan kallad av mig :P han är bara för rolig den lilla tussen. Hahaha. Om vi säger så här, han hade lite problem med magen tror ja.. eller vad säger du lejla, fick hjälpa honom lite på traven hahaha ROLIGASTE jag sätt på ett bra tag asså. Och min hund asså, hon vill ju aldrig lyssna på mig den där bitchen asså. Vi kanske är lika varandra eller ?

image6    image7    image8
                                               Vi och våra knasiga hundar ;P

Kommentarer
Postat av: Lejla

HAHAHHAHAH DT VAR ÄÄÄCKLKIGT!

2008-03-26 @ 23:56:01
URL: http://strumpa.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0