Movie time

Idag så åkte jag lite spontant hem till sampa och kollade på " The number 23" en gammal film som jag inte hunnit sett utav någon anledning, vet inte vilken har t.o.m. haft den hemma. Men jag tog med den och gick och satte mig på tunnelbanan till sampa. Helt sjuk film egentligen, en sån film där man verkligen måste tänka och hänga med för att förstå något men det är just sånna filmer jag gillar. Såg den med en perfekt person också, som inte sitter och snackar sönder filmen som t.ex. min mamma, han vet när han ska säga något och det han säger är vettigt så perfekt :). Och det lite roliga med filmen är att det är jim carrey som är huvud karaktären, och han brukar ju bara göra komedier men denna film är ju en thriller, och han gör den riktigt bra. Om ni inte sett denna film och gillar tänkar-filmer, SE DEN!


image148

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0