Dammsuga - värsta ansträngningen

Mamma och pappa har åkt till willys innan mamma går utanför dörren så vräker hon ur sig: " Eftersom du är hemma själv nu, så kan du ju åtminstonde dammsuga medans vi är borta!". Och duktig som jag är, så gjorde jag det, förvånandsvärt hahah. Och jag säger det, högsta musiken på och gå runt och sjunga och dansa och dammsuga och specieltl i högklackat som jag gjorde var en riktigt ansträngning kändes som man var ute och jogga lite så där smått, fast i typ 2 min hahah. Men varm i kroppen blev jag iaf. Nä nu ska jag hoppa in i duschen. Ha det bra.

image149

Kommentarer
Postat av: Lejla

ja men oftast när man läser texter som beskriver hur mkt man förbränner och hur många steg man tar så ligger STÄDNING över typ en prommenad :D

2008-03-29 @ 16:46:34
URL: http://strumpa.tjejsajten.se
Postat av: nattis

Hahaha jo typ :P
så då har jag vart "ute på en promenad" idag iaf haha :D

2008-03-29 @ 16:57:14
URL: http://nathalie2.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0