Sorry..

Förlåt!
Var evigheter sen jag skrev här. För det första så har jag inte haft tid och för det andra inte lust.
Men det har hänt mkt ska jag berätta för er mina vänner.

Jag har varit i turkiet med syrran, elin och lejla. Där det både var skratt och sura miner. Men livet går upp och ner, alla har sina med och motgångar. Men jag kan sumera att resan var helt okej. Men inte turkland på ett tag, trött på alla turkar som är FÖR PÅ! Vi lyckades gå på vatten land, samt gå på turkiskt bad, massa sol och bad, shoppa och även festa :)
Här får ni lite smakbilder ;)



Sen nu när ja kom tillbaka från turkiet så har jag bara jobbat, så har inte så mkt mer att berätta. Fast ja har shoppat lite, fast orkar inte lägga upp bilder :P

Nu ska ja gå och sova, ska jobba långpanna imorrn, 09-22 :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0