Jobb, Jobb och åter jobb

Ja ni vänner..
Jag ber ännu en gång om ursäkt eftersom jag inte har skrivit på ett tag, igen.. haha.
Men det beror på att jag jobbar från 14- 23 varje dag. Så har varken tid eller lust när jag kommer hem.

Sedan nu under den senaste tiden så har jag heller inte mått så jätte bra, haft bihålsinflammation gick på pencelin i 10 dagar, sen fick ja en alergisk reaktion utav det så fick åka till akuten, och sedan idag så fick ja åka till vårdscentralen för ja hade problem med andningen. Och det verkar som om jag är allergisk mot något, men det får jag inte reda på vad förens om 3 månader typ.. förstår inte riktigt :S aja..

Här får ni lite bilder som alltid är roligt att se.. lite nya kläder :P

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0