What to do.. What to do?

Idag så var jag på käkcentret på sös. Snacka om att jag var nervös för att gå dit, men nu efteråt så känner jag mig både lättad men ändå nervös med en stor beslutsångest. Frågan är.. operation? eller inte operation?

Positivt                                     
Lättare att tugga                     
Inget överbett                          
Synligare haka                       
Finare leende                          
Bättre självförtroende

Negativt
3/10 blir förlamade i en liten del av hakan
Smärtan efter operationen
Kan inte äta fast föda på 2 veckor
Sjukskriven i 2 veckor



Någon som kommer på något mer ?
Hjälp mig då.. behöver så mycket hjälp som möjligt


Kommentarer
Postat av: dennis

Du är dum om du inte gör det.. Du kommer ångra dig sen! Dom negativa sakerna var ju inget att bry sig om ju.



3/10 blir förlamade i en liten del av hakan

- Syns ej och kommer deff inte kännas, dessutom så är det ju nästan positivt efter som du är så klantig.. Slipper det göra ont om du rammlar på en trotoarkant!



Smärtan efter operationen

- Cry me a vattendrag, verktabletter.



Kan inte äta fast föda på 2 veckor

- Bra början för beachformen.



Sjukskriven i 2 veckor

- Nöta guitarhero, guld?

2008-12-30 @ 00:16:18
Postat av: nattis

hahaha du e ju sjuk :P

2009-01-03 @ 21:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0