Suprise :)

Idag så har det varit såååååååå jobbigt på jobbet.
Har jobbat från 9 - 22 riktigt trött och ont i fötter och ben har jag också. Men har ändå haft det roligt.
Idag så hade vi ungefär 190 julbords gäster samt ett sällskap på 60 pers, och tänka sig dom var lumpenkillar ;)
Och det som gjorde mig ännu mer chockad var att micke var där, lovisas ex, snacka om jag vart förvånad han också för den delen.. haha.

Men visst tror man att militära killar ska va typ robusta, hårda i mun och lite så där uppkäftiga, men vet du, hela min lilla "ideal tanke" jag hade är som bort blåst. Dom var helt underbara hur trevliga och söta som helst. Mer av sånt tack :)

Sen nummer 2 idag utav chockade upplevelser var att hassan en kille som ja gick i skolan med ringde mig, först förstod ja inte alls vem det var, inte konstigt om vi inte har pratat eller sets sen vi tog studenten lixom. Men det var riktigt roligt att höra ifrån honom :)

Riktigt roligt att höra ifrån gamla vänner som man inte träffat eller pratat med på längre. Man blir glad i hela kroppen.

Nä.. nu ska ja sova för att sedan gå upp 9 imorrn igen och jobba :(
Men jag har en sak att se fram emot iaf, jag ska till frisören imorrn. Ska färga min hemska utväxt, sedan så tänkte jag klippa mig lite annorlunda men vet inte hur, så får se hure blir ;)

Dröm sött, vakna blött..


Kommentarer
Postat av: Lovisa

haha jasså micke :p HAha.. aa han är ju i lumpen :p HEhe.. Aerobics på söndag? :D

2008-12-04 @ 15:21:20
URL: http://lovisarimberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0