Sry..

Förlåt att jag inte har uppdaterat på ett tag..
Rättare sagt så är jag även lite besviken på att INGEN försökt att hjälpa mig med valet om operation..
Aja

Den senaste tiden så har det ju hänt massor. Först så hade vi personalfest med jobbet. Åt god mat festa ihop och hade det roligt med arbetskollegorna.

Sedan så var det ju julafton mys mys..
Hela familjen samlad plus att morbror var här. Trevligt och även roligt att ge ut julklappar till folk som man verkligen vet att dom vill ha det man köpt :)

    

Jag och syrran fick en upplevelse i julklapp utav bror min.. gissa var det var. Ni kommer aldrig på det.. HELT SJUKT är det iaf :D hahah..



Zorbing
Detta ska jag och syrran göra tillsammans, det som är ännu värre är att vi
skall rulla ner för hammarbybacken. Hahahah, hjälp!

Sedan nu i i tordags den 25 så var jag och brudarna ute och festade, lejla påstod ju att detta var den dagen på året då det är mest drag, kan inte påstå att det var det gumman ;) haha..
Men trevligt sällskap var det iaf :)

   

Btw, kändes som att detta var min pose denna kvällen eftersom det verkar som den är med på alla bilder hahah.
Fick iaf med "Helgas min" :)

Igår så körde vi guitarhero, jag pappa och lejla riktigt kul. Och jag tar nog tillbaka det där jag skrev i nått gammalt inlägg här. For fuck sake, I am a guitarhero ;) haha.


Kommentarer
Postat av: Lejla

va ju visst drag! Bara att vi endast var på ett ställe, ALLA VA JU UTE :D ;) haha. hursom BRA BILD VAL PÅ MIG!

2008-12-28 @ 21:14:29
URL: http://livetenfest.blogg.se/
Postat av: nattis

jag vet, jag är bra ;)

2008-12-28 @ 21:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0