Som sagt..

Jag lyckas bara träffa på idioter.
Idag på väg hem så gick jag in på pressbyrån för att köpa en enkel biljett för att ta mig hem..
Killen i kassan såg rätt ung ut, rung 20- 25 men sen verkade han mer som en 50 åring..

Första han sar var.. Vad får det lov att vara damen? (Ser jag ut som jag är 50 år eller ?!)
Jag sa, en enkelbiljett ungdom..
Gissa vad han säger.. 18 riksdaler tack. HAHAHAHAH ville bara skratta honom rakt i ansiktet, men höll mig.
Sen avslutade han allt med att säga, ha en trevlig resa. Hahahah..

Asså vad är detta, står det IDIOT sökes i pannan på mig eller ?

Kommentarer
Postat av: Elin

HAHAHAHAHA RIKSDALER! det var fan länge sedan man hörde hahaha det där gjorde min kväll hahaha

2008-08-21 @ 23:34:59
URL: http://eatme.blogg.se/
Postat av: lejla

han flortade ju med dig fattar du val;)

2008-08-22 @ 17:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0