Sägero det..

Dagarna blir ju bara knäppare och knäppare.
Inatt drömde jag sjukaste drömmen.. Tror det har med mitt jobb att göra, berättade att ja hade värsta mensvärken, då sa kurre (gammal gubbe, kock) - Ja då slipper ja betala underhållning iaf. Om ni förstår va han menade..

Sen inatt så drömde ja att ja va gravid, med 3 barn...
Helt sjukt, och jag födde dom i köket på jobbet. Fast jag födde bara 2 barn, och det tredje vet ja inte va som hände med..
 Sen helt plötsligt ser jag något konstigt i ugnen, ser ut som mina "foster" fast utan ögon typ.. och ja vette fan hur dom hamnade där. Sedan låg det typ biffar i ugnen också och då tänkte jag.. VA? Har jag gjort biffar av mina barn?
Sedan vaknade jag typ..

Asså.. jag sägero det.
Det går bara utför fan..

Kommentarer
Postat av: Lovisa

hahaha nattis, haha vilken sjuk dröm :D hahahah

2008-08-23 @ 00:50:42
URL: http://lovisarimberg.blogg.se/
Postat av: Jossan

Hahahahahaha det lät hemskt först men nu var det bara roligt! Eller okej, om det skulle va sant så visst - hemskt! Men hahaha! "VA? Har jag gjort biffar av mina barn?" Hahaha

2008-08-23 @ 01:04:47
Postat av: Elin

hahahahahah fan va creepy!

2008-08-24 @ 02:05:49
URL: http://eatme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0