Min stackars fot..

Jobbade idag, precis som alla andra dagar. Sjukt trött på jobbet. Samma sak varje dag, samma rutiner ingen förnyelse alls. Och det gör att jag inte vill jobba där längre. Slutar andra veckan i september, men vore smart om ja hade ett jobb tills jag slutar. Har skickat  iväg massa jobbsökningar, så får se om någon nappar på mitt cv. Hoppas det!

Nå... till vad som hände idag på jobbet. Skulle göra rent stekbordet och sen ta bort det överblivna fettet och hälla ner det i en hink på golvet. Och typiskt.. så missar jag så klart hinken och träffar min egna fot, och så klart det ända lufthålet jag har på mina skor så jag bränner sönder min fot typ :( fick sitta med isvatten, inte skönt alls.

Har även tänkt att ändra mina matvanor lite. Ska försöka att inte äta några kolhydrater alls, så som pasta potatis ris etc. och även inte äta vitt bröd heller. För att det hela ska bli lite nyttigare och att jag kanske tappar några kilon på det också. Vore ju perfa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0