Jobbiga människor..

Idag på vägen hem från jobbet så satte jag mig för mig själv på tunnelbanan, satte i hörlurarna och lyssnade på min Ipod samt drog upp min ok och började läsa. Riktigt skönt att varva ner på det sättet efter en hektisk dag i köket.
Men så klart fick man inte vara ifred..

Kom en snubbe och satte sig brevid mig och verkligen stirrade på mig och försökte få kontakt.. så tog ja ur ena hörluren och sa ja?  Då vräkte han ur sig.. Får jag sitta här?
Det var nog det patetiska jag har hört.. sitt var fan du vill, men låt mig få läsa och lyssna på musik i fred. GUD!
Sen dum som han är, så frågar han : Får jag dela musik med dig? Lyssna i ena hörluren?

Det måste vara ett skämt fan. Jag kollade konstigt på honom och satte i hörluren igen. Han kunde ju inte ha mått bra asså. Så satt han där och prata med mig även fast jag hade hörlurarna i och hörde inte ett piss. Sen till slut gav han upp och satte sig någon annanstans. Och sen så klart människorna omkring kollade på "oss" som om det var något fel, så klart det var fel, HAN var ju felet.

Lyckas alltid få psykfall efter mig.. står det skrivet i min panna eller?

Kommentarer
Postat av: Em

godnatt!

2008-08-21 @ 00:05:48
URL: http://audrinas.blogg.se/
Postat av: Lejla

hahahahaah klockrent!

2008-08-21 @ 11:45:34
URL: http://livetenfest.blogg.se/
Postat av: Elin

HAHAHAHA det där va fan det mest patetiska på länge. får jag dela musik? hahaha

2008-08-21 @ 18:20:12
URL: http://eatme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0