I´m gonna have a bitch fit!

Dagen började precis som den har gjort hela den här veckan. Helt sjuk vill säga.
Satte mig ner på tunnelbanan för att ta mig in till stan, satte på Ipoden och tog fram boken. Ville så klart vara ifred!
Men så kommer det ännu en idiot och sätter sig mitt emot mig och kollar på mig och pratar, SOM OM JAG HÖR VAD DU SÄGER NÄR JAG HAR HÖRLURAR? Folk är så puckade. Tog av mig dom, och han frågar... tro det eller ej. " Får jag sitta här?"

Kan folk sluta fråga det, vi lever i ett fritt j*vla land, sitt vart du vill, men stör inte mig tack!

Satte på mig hörlurarna igen och så klart fortsätter han babbla tills hans fattar att det är dags att gå nu.

Fick åg tidigare idag från jobbet, slutade 20, hade ju inga gäster alls så varför stå och inte göra någonting. Vart hemskickad :p haha..

Åkte hem och träffade elin. Under kvällen så kollade vi på roliga youtube klipp och satt och as garvade riktigt kul faktiskt. Sen så visade elin lite klipp från hennes favorit program från barndomen, belive it or not "Ronny och Ragge" hahaha, riktigt roligt tycker jag faktiskt. Vad jag trodde så var det bara killar som kollade på det... eller .. Elin?
Men Elin är ju lite speciell hon.. haha
Sedan så klart blev det en rulle, om inte WHITE CHICKS slogs på på datan. Just löööööve it.
Så jävla rolig film, speciellt när en snubbe snor handväskan och han springer ikapp och slår ner tjuven..
Så säger tjuven.. It was just a bag..
Och han svara.. No it wasn´t just a bad, It was Prada!
hahah klockren :D




I´m so freaking pissed..

Kommentarer
Postat av: Elin

hahahaha folk tyr sig verkligen till dig på tunnelbanan haha!

2008-08-24 @ 13:50:04
URL: http://eatme.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha nästa gång jag ser dig på tbanan och jag ska sätta mig ska jag säga: "Får jag sitta här?"

2008-08-26 @ 15:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0