Huvudvärk..

Usch vaknade morgonen med migrän, jätte ont i huvet och min ena arm hade domnat bort precis som det brukar bli för mig när jag fr migrän. Klev ur sängen för att leta efter mina tabletter och huvet dunkade allt mer. Efter mycket om och men hittade jag 3 små tabletter som var kvar, tog två stycken och sen gick ja och la mig. Skickade ett sms till min chef på jobbet och sa att ja inte kunde jobba, försökte även ringa, men inget svar. Ingen bra start på morgonen alls. Somnade om, och gick upp vid 13 tiden. Nya köksmästaren ringde och frågade hur det var med mig, och om jag verkligen inte kunda jobba? Och NEJ jag kan inte jobba med migrän, huvudet värker som bara den men  VISST jag drar mig in till stan och ställer mig och lagar mat, när jag knappt orkar höra mig själv prata. NEJ TACK!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0