Hur ser framtiden ut?

Usch vad jag är trött på människor, seriöst.
Folk som tror att allt ska gå på deras villkor och om det inte blir så så brakar helvetet lös, eller så börjar dom gnälla så dom får som dom vill ändå. Eller sådana som säger en sak men gör det andra. Folk som påstår att dom saknar en, " åh va länge sen det var vi sågs, tycker vi ska ses snart" men.. Gör något åt det då ? Huh...
Hur svårt kan det vara, ta upp telefonen och ringa, näe men det hela verkar vara ännu mer komplicerat än så..
Jag försöker verkligen, men om den andra personen i fråga inte anstränger sig minsta lilla eller säger jämt att man är upptagen då frågan kommer på tal, så blir man lite trött till slut. Då orkar ja inte heller anstränga mig och lägga massa tid på någon som inte förtjänar den egentligen..

Jag står inte ut längre.. allt är upp och ner och jag gillar det verkligen inte. Minns knappt hur det var när det var normalt, har det alltid varit så här ?

Kommer det alltid vara så här ? hoppas jag verkligen inte..

Verkligen a big no no..

Kommentarer
Postat av: Lejla

jaag veet! hur patetisk får man bli!! Visste inte att sånna människor existerade, trodde han verkligen att han hade en chans? OMG.



Aida min kusin :))

2008-08-20 @ 00:00:21
URL: http://livetenfest.blogg.se/
Postat av: nattis

hahaha.. mjo verkligen. största tönten.

awwww :) ja vill också gå på bröllop fan, har aldrig gjort d :P

2008-08-20 @ 00:05:22
URL: http://nathalie2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0